Werk, of vaker het gebrek daaraan, is een actueel thema. En wat is werk in de toekomst? Hoe zorg je voor een basiszekerheid voor iedereen en voor kansen op werk. Welk verband willen we tussen werk en inkomen? Dat zijn veel cruciale vragen voor nu en vragen die vragen om een visie voor de langere termijn. Daarom organiseert GroenLinks dit voorjaar een debatronde door Nederland met het thema: ‘werken in de 21e eeuw’.

Dus nodigen we je uit om op 18 april 2015 van 14 tot 17 uur daaraan mee te doen,  in het Bezoekerscentrum de Witte Watermolen, 5 minuten vanaf Arnhem centraal station. Met deelname van Alfred Kleinknecht, Robbert Coenmans en partijvoorzitter Rik Grashoff.

Wil je luisteren naar inleiders, wil je graag je suggesties uitwisselen met anderen, of je mening erover vormen, plannen maken ? Dan ben je van harte welkom! De uitkomsten van alle ledendebatten worden gebundeld en helpen mee de politieke lijn van GroenLinks te bepalen. Met Werken in de 21e eeuw zitten we dus midden in het publieke debat. Meer inhoudelijke informatie en ook de startnotitie vind je hier.

Doe je mee aan het debat (en/of onze ledenvergadering die in de ochtend plaatsvindt): je bent als lid van harte welkom.

En kijk hier voor de meest actuele info over het debat!