Na Charlotte de Roo, als lijsttrekker in juli waren de eerste 18 van de lijst op 26 november bekend geworden. Deze groep is in beide kieskringen nu aangevuld met een hele sterke groep lijstduwers, verspreid over de hele provincie. Naast kandidaten die in hun eigen gemeenten actief zijn, is zo de steun ook zichtbaar van wethouders uit grotere gemeenten. Daarnaast staan bijvoorbeeld Astrid meier, lijsttrekker Water Natuurlijk in Vallei&Veluwe, Niek Blonk, onze campagneleider, Celine Berserik, die gaat stoppen als Statenlid en Jan van der Meer, huidig gedeputeerde als duwers op de lijst. Ook zijn we blij met de zichtbare steun van landelijke politici: Tineke Strik, Europarlementariër, Lisa Westerveld, Tweede Kamerlid en Lara de Brito, kandidaat voor de Eerste Kamer.

In de campagne kun je kennis maken met de kandidaten in hun eigen regio, in de hele provincie en in verschillende activiteiten. En natuurlijk op de website, waar je er steeds meer met een eigen portret zal vinden. De gehele kandidatenlijst is hier te vinden.