Op 8 februari heeft het centraal stembureau in Arnhem in een openbare zitting de kandidatenlijst vastgesteld. We zijn blij dat onze lijst er ongeschonden doorheen is gekomen en we presenteren 50 fantastische kandidaten aan jullie. Ze zijn van alle markten thuis en afkomstig uit alle windstreken van Gelderland.

We hopen dat de mensen op deze lijst de kiezer kunnen inspireren om op 20 maart haar stem uit te brengen op GroenLinks. Daarmee zullen we sterk vertegenwoordigd zijn in Gelderland en de basis leggen voor een grote vertegenwoordiging van GroenLinks in de Eerste Kamer.

Ben je op zoek naar ons verkiezingsprogramma? Dat vind je hier: Verkiezingsprogramma GroenLinks Gelderland 2019 - 2023

Wil je zien waar in Gelderland we meebesturen? GroenLinks in het college in Gelderland.